Tuesday, June 13, 2006

Ciąg dalszy z Journal'a

1/06/2005

Handel Euro i Russell, zgodnie z przyjętą taktyką. Zwrócić szczególną uwagę na samokontrole i nie przesadzanie, byle tylko mieć otwrtą pozycje.

Euro od 6.30 EST, Russell od 9.40 EST do 16.00 EST.

Poszło świetnie, nawet nie wiem czy nie za dobrze, handlowałem tylko Euro, przez około 4 godziny, tylko na dwóch kontraktach zarobiłem ponad 1000$, nawet omijając kilka okazji do wyciśnięcia jeszcze więcej. Wow, rzeczywiście emocje były wielkie, sam jestem ciekaw jak to pójdzie dalej w przyszłym tygodniu. Niestety do Warszawy trzeba jechać.

Co zauważyłem to cholerne emocje towarzyszące handlowi futures, to naprawde wielkie, forex wysiada. Poza tym ogromna pomoc ze strony hotComm i woodiescciclub.

2/06/2005

Zaczynamy kolejny dzień, na poważnie, Euro od 6.00 EST, Russell, choć ciężko wyrobić oba na raz przy 133T

Russell odpuszczam w ogóle, nie jestem w stanie kontrolować dwóch rynków przy 133T timeframe. Euro, dało jakies 15 transakcji w około 3 godziny, wynik pozytywny. Dużo jeszcze do opanowania, szczególnie historia transakcji i na tej podstawie Stopy i Targety.

3/06/2005 – 5/06/2005

Uczelnia:(

No comments: